love song ازAdele


Whenever I"m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am home again

باعث میشی دوباره احساس امنیت کنم

Whenever I"m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am whole again

باعث میشی دوباره حس کنم همه چیز هستم

Whenever I"m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am young again

باعث میشی حس کنم دوباره جوون شدم

Whenever I"m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am fun again

باعث میشی دوباره حس شادابی کنم

However far away I will always love you

هرچقدر ازت دور باشم بازم دوستت خواهم داشت

However long I stay I will always love you

تا هروقت زنده ام دوستت خواهم داشت

Whatever words I say I will always love you

با هر کلمه ای که میگم همیشه عاشقت میمونم

I will always love you

همیشه عاشقت میمونم

Whenever I"m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am free again

باعث میشی حس کنم دوباره آزاد شدم

Whenever I"m alone with you

هر وقت با تو تنهام

You make me feel like I am clean again

باعث میشی حس کنم دوباره پاکم

However far away I will always love you

هرچقدر ازتو دور باشم دوستت خواهم داشت

However long I stay I will always love you

هر چقدر زنده بمونم دوستت خواهم داشت

Whatever words I say I will always love you

با هر کلمه ای که میگم همیشه عاشقت میمونم

 I will always love you

 

 من همیشه دوستت خواهم داشت...

 

 

 

 

 

 


 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ریحانه
ساعت21:18---23 مهر 1392
Adele حرف نداره...
پاسخ: بعععله!


خاله شهره
ساعت19:43---17 اسفند 1391


mehrnaz
ساعت8:20---17 اسفند 1391
تو کیو همیشه دوست داری ؟ها؟

شاه توت
ساعت19:00---14 اسفند 1391
کجاییییییی؟مهم نیست..بی خیال!

شاااااااااااه توته!
ساعت18:51---14 اسفند 1391
علیک hallo!بالاخره آپیدم!پس از سالها.....دوست داشتی سر بزن! میخوام دوباره وبلاگمو زنده اش کنم!

amin
ساعت22:52---5 اسفند 1391
ahange khobie....

نیلوفر
ساعت15:03---4 اسفند 1391
این یه واقعیته زندگیه
به وبلاگ من هم بیاید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: متن آهنگهای خارجی ، ،

تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391 | 14:32 | نویسنده : negin |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.